PROIECTARE
EXECUTIE
TESTARE
LIVRARE & INSTALARE
SERVICE
Detalii
Grup electrogen diesel 33 kva Iveco ESE 33 TI
Generatorul de curent pe motorina ESE 33 kva produs de Endress Group Romania sub marca Zenessis este dotat cu motor IVECO S 8000AM1, alternator Marelli MXB 180 SB4 / Strathon ECO 33 KW, sistem de control ComAp Inteli Lite AMF 9 si carcasa insonorizata. Generatorul are o greutate de 667 kg si dimensiuni de 2000 x 850 x 1390 mm.
Motorul diesel IVECO S 8000AM1 al generator 33 kva are putere maxima in stand by de 32/39 kW / CP, 1500 rpm turatie, regulator mecanic, sistem de pornire 12 v.d.c., capacitate ulei 10,5l, capacitate a rezervorului de 100l si un consum de 6 l/h a combustibilului la sarcina 100% in regim prime.
Alternator Marelli MXB 180 SB4 / Strathon ECO 33 KW are tensiune de iesire 400 / 230 V, frecventa 50 Hz, clasa izolatie H, grad protectie IP23, sistem electronic de excitatie, randament 93% si este configurat fara perii, cu 4 poli
Sistemul de control ComAp Inteli Lite AMF 9 cu display LCD 132 X 64 pixeli asigura pornirea si oprirea generator de curent 33 kva , in modul manual si automat. Modulul de comanda monitorizeaza reteaua electrica si poate comanda si controla panoul AAR. Panoul de control este protejat de interiorul unei carcase metalice cu IP 54 si prevazut cu geam pentru vizualizare a comenzilor.
Grup electrogen 33 kva poate fi furnizat cu sistem comanda si monitorizare de la distanta, sistem de incalzire combustibil / ulei sau anticondens tablouri electrice, remorca auto, senzor detectie scurgeri lichide si alte dotari optionale in functie de preferintele si nevoile personale.
Carcasa insonorizata acustic este realizata din otel galvanizat, vopsita in camp electrostatic. Carcasa pentru generatoare diesel este proiectata modular cu usi de acces in interior pe toate laurile pentru a optimiza racirea motorului si alternatorului.
Generatoarele de curent Zenessis au garantie de 36 de luni, in limita a 2000 ore de functionare.
DOTARI STANDARD
♦ Panou control & comanda cu masuratori & dispozitive de control, metalic, grad protectie IP 54
♦ Incarcator static pentru acumulator
♦ Alternator dinamic incarcare acumulatori
♦ Incalzitor termostatat comandat pentru lichidul de racire
♦ Acumulator pornire supradimensionat
♦ Buton oprire urgenta
♦ Sasiu cu rezervor combustibil dimensionat pentru 8 ore autonomie
♦ Amortizoare antivibratii
♦ Dispozitiv masurare nivel combustibil
♦ Trasee electrice protejate cu tubulatura & presetupa
♦ Toba esapament rezidentiala
♦ Usi acces pe toate cele 4 laturi prevazute cu incuietori
♦ Sistem pentru manipularea cu macaraua sau cu motostivuitorul
♦ Capitonaj antifonic ignifug
♦ Tampoane externe conice
♦ Balamale metalice
MOTOR DIESEL IVECO
Model - IVECO
Tip - S 8000AM1/ 80313AM1P
Nr. cilindri & dispunere - 4 in linie
Racire motor - Cu lichid ( apa + 50 % paraflu )
Sistem inductie - Aspiratie naturala
Sistem injectie - Direct
Putere maxima standby (kW / CP) - 32/ 39
Turatie (rpm) - 1500
Cilindree (l) - 3.2
Diametru interior & cursa (mm) - 99 x 104
Factor compresie - 17 : 1
Regulator - Mecanic
Capacitate totala ulei (l) - 10.5
Capacitate agent racire motor / radiator & furtune (l) - aprox. 4.27 / aprox. 15
Sistem pornire (V.d.c.) - 12
Consum combustibil la sarcina 100% (l / h) - 6
ALTERNATOR MARELLI / STRATHON
Model - MXB 180 SB4 / ECO 33 KW
Frecventa (Hz) - 50
Concept - Fara perii, cu 4 poli
Faze - 3
Tensiune (V) - 400 / 230
Clasa protectie - H
Sistem excitatie - Electronic
Randament 93%
Grad protectie IP23
Certificare test EN 10204:2001
PANOU COMANDA
Realizat in cutie metalica, cu grad de protectie IP54, prevazut cu incuietoare. Panoul comanda este dotat cu modul de comanda ComAp Inteli Lite AMF9, prevazut cu posibilitate de pornire si oprire grup electrogen, atat in modul automat cat si in modul electric. Modulul de comanda monitorizeaza reteaua electrica si poate comanda si controla panoul AAR (aclansarea automata a rezervei).
1. Buton Stanga
2. Buton Dreapta
3. Buton Start
4. Buton Resetare Eroare
5. Buton Sus
6. Buton Pagina
7. Buton Jos
8. Buton Pagina
9. Buton Enter
10. Butonul GCB. Funcționează numai in modurile MAN si de testare
11. Butonul MCB. Funcționează numai in modurile MAN si de testare
12. Consumatori
13. GCB On. LED-urile verzi sunt in regim ”on” in cazul în care GCB este închis și grupul este functional
14. MCB On. LED-urile verzi sunt in regim ”on” in cazul în care MCB este închis și rețeaua este în parametrii presetați.
15. Indicator Status Generator
16. Indicator Status Rețea
17. Display, 132 x 64 pixeli
♦ Specificatii standard panou comanda:
Panoul de comanda si control este montat in interiorul carcasei , in cutie metalica cu IP 54, prevazut cu geam pentru vizualizare, dotat cu:
- Modul comanda Inteli Lite AMF 9
- Incarcator baterie static
- Buton oprire de urgenta & sigurante pt. controlul circuitelor
- Protectie diferentiala supracurent
- Relee protectie
Configuratie:
1. Modul comanda Inteli Lite AMF 9
2. Protectie CB- disjunctor
3. Incuietoare
4. Alarma sonora
5. Buton START ON / OFF
6. Balamale
7. Grafic mentenanta
8. Cutie metalica
♦ Specificatii standard modul comanda:
- Control prin microprocesor
- Display LCD 132 x 64 pixeli
- Posibilitate de programare pe panoul frontal cat si prin intermediul softului PC
- Butoane control si navigare soft touch
- Comunicare la distanta prin intermediul mufei USB sau optional prin intermediul RS232, RS485, Ethernet sau mesaj sms
- Memorare 180 evenimente cu data si ora
- Programare mentenanta 3 nivele
- Controlul incalzitorului motorului –optional
Afisaje:
Motor - turatie motor; presiune ulei; temperatura agent racire; timp functionare; tensiune baterie; data mentenanta.
Alternator - tensiune (L – L, L – N); curent (L1 – L2 – L3); frecventa, putere activa kW, putere aparenta kVA, putere reactiva kVA r, factor putere, secventa faze.
Retea principala - tensiune (L – L, L – N); frecventa; retea principala pregatita; retea principala decuplata; grup electrogen pregatit; grup electrogen decuplat, putere activa kW, putere aparenta kVA, putere reactiva kVA r, factor putere, secventa faze.
Atentionari - incarcare defecta baterie, tensiune scazuta baterie, oprire ratata, nivel scazut combustibil, suprasarcina, inversare faza, defect senzor turatie.
Alarme - presiune scazuta ulei, temperatura ridicata motor, sub/supraturatie, sub/suprafrecventa, sub/supratensiune, ECU defect-optional.
Afisari de stare - start ratat, oprire urgenta, presiune scazuta ulei, temperatura ridicata motor, sub/supraturatie, sub/suprafrecventa, sub/supratensiune, senzor defect ulei, rotirea fazelor, suprasarcina, supracurent grup, inversare faze.
♦ Incarcator static baterie: fabricat cu tehnologie TSD, cu inalta eficienta. Protejat pentru curenti de scurtcircuit, poate fi folosit ca o sursa de curent, tensiune intrare 196-264 V, tensiune iesire 27,6 V/5A sau 13,8 V/ 5A
♦ Standarde:
Compatibilitate EMC; BS EN 60950; BS EN 60950 – 6 – 2 EMC; BS EN 61000 – 6 – 4 EMC.
CARCASA INSONORIZATA
Realizata din otel galvanizat, vopsita in camp electrostatic, insonorizata acustic. Este proiectata modular cu usi de acces in interior pe toate laturile generatorului. Toba de esapament este de tip rezidential, montata in interiorul carcasei. Carcasele sunt proiectate pentru a optimiza racirea ansamblului motor si alternator, putand fi montate in exterior, asigurand o protectie impotriva intemperiilor , si un nivel de zgomot redus.
1. Modul comanda
2. Fereastra de vizitare
3. Usa acces modul comanda
4. Ocheti ridicare macara (optional)
5. Spatii ptr manevrare cu stivuitorul
6. Usa acces motor si alternator
7. Grilaj evacuare aer cald
8. Manere prevazute cu incuietori
9. Buson alimentare cu combustibil (optional)
10. Sasiu tip sanie prevazut cu ocheti
11. Buton avarie
12. Clapeta evacuare gaze esapament
13. Spatiu acces cabluri
14. Grilaj admisie aer
15. Tampoane protectie
DIMENSIUNI & GREUTATE
Dimensiuni & greutate grup electrogen deschis |
|
Dimensiuni (lungime x latime x inaltime) (mm) |
2000 x 850 x 1390 |
Greutate uscat (kg) |
667 |
Capacitate rezervor combustibil (litri) |
100 |
Dimensiuni & greutate grup electrogen inchis |
|
Dimensiuni (lungime x latime x inaltime) (mm) |
2000 x 850 x 1390 |
Greutate uscat (kg) |
800 |
Capacitate rezervor combustibil (litri) |
100 |
DOTARI OPTIONALE
♦ Sistem incalzire anticondens tablouri electrice
♦ Sistem incalzire combustibil / ulei
♦ Pompa circulatie incalzire lichid racire
♦ Pompa evacuare ulei
♦ Sistem monitorizare & comanda la distanta
♦ Tablou transfer AAR cu 4 poli
♦ Protectie diferentiala cu 4 poli
♦ Prize 400 V/ 230 V
♦ Filtru combustibil cu detectie apa
♦ Tablou ocolire – inventie brevetata ENDRESS – Brevet OSIM 00010 / 2012
♦ Remorca auto
♦ Pornire prin telecomanda
♦ Protectie lipsa impamantare
♦ Iluminat interior cu intrerupatoare actionate la deschidere usi
♦ Tava retentie lichide
♦ Senzor detectie scurgeri lichide
♦ AAR motorizat, inventie brevetata ENDRESS– Brevet OSIM 00048 / 2015
♦ Buson alimentare combustibil cu incuietoare
♦ Sistem buzunare pentru ridicare cu stivuitor integrat in sasiu
♦ Instinctor cu suport interior carcasei
♦ Carcasa superinsonorizata
♦ Bujie incalzire aer admisie
♦ Electrozi impamantare
♦ Pompa automata transfer combustibil
♦ Panou mobil distributie cu 4 prize
♦ Tambur cablu
♦ Detector incendiu cu oprire automata grup electrogen
♦ Sistem stingere incendii cu gaz inert
Optional: Remorca auto omologata RAR
Model: EGR 1350
Certificari Endress Group Romania S.R.L.:
ISO 9001 : 2008, ISO 14001 : 2005, ISO 18001 : 2008.
Grupurile electrogene ZENESSIS sunt conforme CE,si sunt testate conform legislatiei EU privind nivelul de zgomot 2000 / 14 / EC.
Conditii ambientale de referinta: 1000 mbar; 25ºC; 30% umiditate relativa; putere in conformitate cu normativele ISO 3046 / ISO 8528.
Prime power (PRP) – ISO 8528
Prime power (PRP) - reprezinta puterea continua pe care un grup electrogen este capabil sa o asigure în mod continuu în timp ce alimentează o sarcină electrică variabilă, atunci când funcționează pentru un număr nelimitat de ore pe an, în condițiile de exploatare convenite, intervalele de mentenanta și procedurile fiind efectuate in modul stabilit de către producător.
Standby power (ESP) – ISO 8528
Standby power (ESP) reprezinta puterea maximă disponibilă la o sarcina variabilă, în condițiile de funcționare prevăzute, pe care un grup electrogen este capabil sa o asigure, în caz de pană de curent sau in condiții de testare, intervalele și procedurile de mentenanta fiind efectuate în modul stabilit de producător.